LASSE STEFFENSEN FORLÆNGER MED VENDSYSSEL FF
Vendsyssel FF og Lasse Steffensen har forlænget samarbejdet frem til sommeren 2029. Den 29-årige angriber har siden sin ankomst til klubben været en vigtig del af holdet både på og uden for banen, og derfor glæder det os at parterne nu er blevet enige om en ny aftale.
portschef Jens Hammer glæder sig over forlængelsen:
“Lasse er en spiller, der altid arbejder hårdt for holdet og bidrager med både erfaring, fysik og mål. Han kender klubben og kulturen rigtig godt, og vi er meget tilfredse med, at han fortsætter i Vendsyssel FF de kommende tre år.“
Lasse Steffensen ser også frem til fortsættelsen:
“Jeg er rigtig glad for at forlænge med Vendsyssel FF. Klubben betyder meget for mig, og jeg føler mig hjemme her. Jeg ser frem til at fortsætte arbejdet sammen med holdkammeraterne, staben , sponsore, frivillige og fansene.”
Lasse Steffensen har været en del af Vendsyssel FF siden 2019 og har gennem årene markeret sig som en stærk profil i klubben.
Vi ser frem til et fortsat godt samarbejde med Lasse.